Світоглядне ядро
«Я мала змогу серед широкої палітри різних курсів Світоглядного ядра вибрати ті, які відгукувалися найбільше: "Біоетика" та "Людина. Суспільство. Свобода". Обидва курси були потрібні мені в цей момент, аби чітко окреслити власне ставлення до важливих питань сучасності. Під час навчання ми багато дискутували і розбивали власні упередження та стереотипи об скелі спільних істин. Ми об'єднувалися в групи і творили фантастично цікаві проекти, якими надихались і прагнули творчо шукати рішення для змін у світі. Найголовніша навичка, яку я винесла — не боятися змінювати думку. На обох курсах я була доволі категоричною у своїх висловлюваннях, але підтримка викладачів, ґрунтовні пояснення та щире ділення досвідом давали можливість проявитися метаморфозам у моєму мисленні. Світоглядне ядро — це курс, який пропонує велику кількість різних програм, у яких ми точно зможемо змінити себе. Курси, які я вже пройшла, кардинально змінили кут мого зору на певні галузі життя. Після пар ніколи не була байдужа і мала гарну поживу для рефлексій. Певна, що знання, які ми отримуємо на цих курсах, закарбовуються не тільки в мозку, а й в серці.»
Дарина Колмик, студентка Соціології, цикл «Світ і Я»
"Не бійтеся змінювати думку"
«Я пройшла два курси Світоглядного ядра з напрямку "Люди і я": курс пані Ярини Колісник "Здоров'я людини у сучасному суспільстві" та курс пана Максима Коляди "LifeDesign: як прокласти свій шлях у світі постійних змін". В результаті появи у світі пандемії коронавірусу обидва курси виявились вельми доречними та корисними для мого розвитку. Після курсу пані Ярини я не лише навчилась правильно моніторити стан свого здоров'я, а й здобула багато корисних знань та звичок, які, як я вважаю, допомагають мені, як студентці, успішно підтримувати свій фізичний та моральний стан під час навчання. Курс "LifeDesign: як прокласти свій шлях у світі постійних змін" допоміг мені розвинути стратегічне мислення, навчив розставляти пріоритети, зрозуміти які мої кар'єрні цінності та орієнтації, що допоможе в майбутньому практично безпомилково визначити індивідуальний курс професійного розвитку.»
Софія Демків, студентка Соціології, цикл
«Люди і Я»
"Здоров'я має значення"
«Курс «Релігія у сучасному світі» Романа Назаренка дав розуміння концепції релігії у різних країнах світу та культурах. Розглянувши історичні передумови та дослідивши вчення тих чи інших вірувань, ми могли робити висновки про світоглядні засади різних народів та як вони відповідно впливають на їхні соціо-політичні орієнтири. Загалом цей курс був дуже доречним для студентів ЕПЕ, адже питання релігії відіграють далеко не останню роль у сучасних конфліктах та формуванні політичних союзів, тому вміння розуміти підсвідомі упередження держав з різним релігійним бекграундом може стати ключовим інструментом для аналізу їх геополітичної поведінки. У курсі «Біблія та її світ» Галини Теслюк ми зосереджували увагу на юдейському та християнському Святому Писанні. Для мене особисто цей курс дав змогу поринути у світ Біблії глибше, навчитися її читати так, аби розуміти контекст викладеного на папері. Упродовж цього курсу окреме місце у силабусі було виділене для розуміння ролі жінки у християнському вченні. У підсумку, після досліджень текстів та обговорень значимості ролі жінок у ході подій, викладених у Святому Письмі, ми для себе зруйнували безліч стереотипів та глянули на звичні речі з зовсім іншого боку.
Анастасія Звір, студентка ЕПЕ, цикл
«Бог і Я»
"Релігія VS Держава "
«Метою курсу "Любов у західній філософській традиції" було навчитися розуміти філософсько-історичні підґрунтя проблеми любові. Цього я й навчився. Завдяки курсу тепер я можу розглядати поняття любові глибше, аніж через призму сучасних суспільних тенденцій, та розумітийого як вкрай глибоке явище, над яким ламають голову найкращі мислителі вже не одне тисячоліття. Звісно, "дороговказом" у вибудовуванні власних стосунків цей курс не став, але допоміг мені переосмислити їх та глянути під дещо іншим, глибшим контекстом. Та й про фактор "різнобічного розвитку" після вивчення цього курсу не слід забувати: тепер значно компетентніший у філософських трактуваннях любові, що не тільки дає мені бонуси як співбесіднику, але й допомагає при вивченні суміжних філософських дисциплін. Окрім того, цей курс — перша філософська дисципліна, яку мені вдалося осягнути, відкрила мені світ "Σοφία".
Карпа Данило,
студент ЕПЕ, цикл «Люди і Я»
"Емоції мають вплив"
«У рамках програми "Світоглядне ядро" я обрав 2 курси: "Релігія в сучасному світі" та "Біблія і її світ: постаті, історія, культура". Обираючи ці курси, я керувався рекомендаціями викладача Романа Назаренка та зацікавленістю темою Біблії, адже до цього рівень знань був на рівні шкільного курсу "Християнська етика". Курс "Релігія в сучасному світі" видався дуже цікавим, адже пан Роман розкрив велике різноманіття актуальних тем. Найбільше запам'ятався модуль про іслам,
адже ми розібрали погляди мусульман, історію цієї релігії та розбили стереотипи. Також цікавими були лекції про перспективи релігії та про антиісламську пропаганду в кінематографі. Розуміння ісламської традиції є ключовим знанням, адже це друга, а потенційно перша у світі релігія, тому потрібно усвідомлювати переконання мусульман. Курс "Біблія і її світ: постаті, історія, культура" дав багато інформації щодо Старого Завіту. Також ми обговорювали та досліджували Новий Завіт, що дало картину про базові поняття християнства, що важливо для комунікації в християнському суспільстві"
Володимир Сухолиткий,
студент ЕПЕ, цикл «Бог і Я»
"Не бійтеся змінювати свої думки"
«Під час програми «Світоглядного ядра» 2019-2020 навчального року я обрав курси «Людина. Суспільство. Свобода» (М. Маринович та В. Турчиновський) та «Україна: історія, культура, ментальність» (Я. Грицак). Обидва курси мали спільну рису — розуміння минулого як досвіддля майбутнього. Пан Мирослав Маринович розповідав про свій власнийдосвід у Гельсінській групі, вчення Андрея Шептицького, а пан ВолодимирТурчиновський проводив дискусію про вільну людину у вільному суспільстві.Лекції пана Я. Грицака фокусувалися на невідомих і малопомітних аспектах історії, спробах розуміти історію нетрадиційно, що було підготовкою для нашого фінального завдання — есе про історію власної родини. Такий підхід до вивчення минулого допоміг мені відкрити новий погляд на теперішнє та по-новому розглядати майбутнє. Як студенту політології, курс «Україна: історія, культура, ментальність» навчив новому підходу до сприйняття минулого і його вплив на майбутнє, а курс «Людина. Суспільство. Свобода» відкрив призму своєрідного філософського сприйняття суспільства та поняття свободи".
Ложовський Д,
студент ЕПЕ, цикл «Світ і Я»
"Розуміння минулого як досвід для майбутнього"
Навчання на програмах
Анастасія Блажко
Етика-Політика-Економіка
ЕПЕ — це можливість для української політики відновити своє первинне значення, повернувши їй, насамперед, етичну складову.
Іван Парамонов
Управління неприбутковими організаціями
На мою думку, найбільша цінність ІЛУ й УКУ — це люди. Це спільнота, яка творить оцей весь простір, і не тільки цей. Ти вчишся в одних із найкращих практиків, які викладають тут власне на нашій програмі. Але також кожного дня ти вчишся від кожної особи, яка вчиться з тобою на УНО, або будь-якої людини, з якою ти стикаєшся в університеті.
Тетяна Барашкова
Права людини
Хештег NotAnotherLawClinic виправдав себе. Спіймалась на думці, що клініку ніколи не сприймала як предмет, хоч і оцінки за неї нам ставили. Все через справи, якими там займаються: за кожним завданням на моніторі стоїть людина, реальну проблему якої хочеться вирішити. За один семестр клініка допомогла мені попрацювати з тими, хто захищає нашу країну, планує запустити стартап чи просто заблукав (ла) в онлайн-кредитах, а на додачу — відправила у Флориду (це я про олімпіаду з юридичного консультування). Значимість завдань та кількість можливостей у нашій клініці роблять її особливою.
Тарас Фединяк
Соціологія
Великою перевагою є те, що всі викладачі нашої кафедри є практикуючими соціологами і постійно діляться своїм досвідом. Тобто викладачі не суто теоретики, які просто знають матеріал — вони справді фахівці своєї справи. В УКУ дуже просто та приємно спілкуватися з викладачами, бо вони справді хочуть донести знання. Сама програма побудована таким чином, що інформація на різних курсах постійно переплітається і опирається одна на одну. Також мені надзвичайно подобається формат відносин "викладач — студент", з викладачами студенти почуваються на одній хвилі, що дуже надихає та мотивує до навчання!
Ігор Вовчастий
Медіакомунікації
Програма медіакомунікацій приємно вражає майстерним умінням зацікавити своїх студентів поданим матеріалом. Сам навчальний план побудований так, що значна частина роботи приділяється саме застосуванню отриманих знань на практиці і в командній роботі. При цьому, частою практикою є запрошення відомих фахівців, котрі можуть поділитись власним досвідом і не дати спіткнутися на неочевидному моменті при створенні тих чи інших проектів. Таким чином, окрім знань із комунікаційної сфери, студент також розвиває креативність разом із критичним мисленням, що дозволяє йому бути затребуваним на ринку праці.
Таня Боць
Журналістика
Я надзвичайно задоволена навчанням у школі і нашою програмою, особливо тим, що в нас багато практичних проектів. Саме за цим я й вступала в УКУ. До цього ще позитивний момент — у нас лектори не теоретики, а практики і можуть дати реально потрібні знання. Також приємно здивувала модель спілкування студент-викладач, яка в УКУ працює без зайвої офіціозності та помагає розбудовувати спільноту. Це добре впливає як на міжособистісні зв'язки, так і на навчання.
Педан Анастасія
Публічне управління та адміністрування
Обрала УКУ інтуїтивно, з великою кількістю вагань і роздумів щодо спеціальності, оскільки за першою освітою і всією душею я — міжнародник. Однак, вступивши на магістерську програму з публічного управління та адміністрування, відкрила для себе геть новий світ: особливі люди, унікальна візія і ціннісне підґрунтя, "дорослий", усвідомлений підхід до навчання. Цей ряд можна і треба продовжувати, але чи вичерпно він відобразить те, що можна закласти у просте "дякую"? Я вдячна всім серцем тим, хто творить УКУ щодня — в грандіозних речах і дрібницях, терпляче наближаючи українське суспільство до його більш якісної версії.
Колегіум
Прощі та реколекції