Магістерська програма із медіакомунікацій
Півторарічна освітня програма
в Українському католицькому університеті
Школа журналістики та комунікацій УКУ запрошує на інноваційну магістерську програму із медіакомунікацій, із унікальною навчальною програмою, професійною командою викладачів і тренерів та cучасним технічним оснащенням. Ми готуємо фахівців з комунікацій та піарників, які створюватимуть якісний контент і успішно ним управлятимуть у креативних та цифрових індустріях.
Ключові особливості програми
1
Ми готуємо фахівців, які володіють засобами медіааналітики, розуміють стратегії цифрових та візуальних комунікацій, а також створюють якісний контент для сильних та впізнаваних брендів
2
Студенти вчаться сегментувати та досліджувати цільові аудиторії, а також застосовувати знання для побудови ефективних комунікацій для соціальних та поведінкових змін
3
Програма пропонує поглиблене вивчення одної із трьох спеціалізацій – візуальні та цифрові медії, PR та стратегічні комунікації, медіавідносини. Кожен студент має змогу з меню предметів навчальної програми обрати відповідні дисципліни і сформувати такий курикулум, що максимально відповідатиме його запитам і талантам
4
У навчальний план включені предмети із світоглядною складовою, які дають можливість сформувати власний ціннісний та аналітичний фундамент, зокрема критичне мислення, суспільні трансформації, історія ідей, управління репутацією, емоційний інтелект тощо
5
Програма з медіакомунікацій передбачає гармонійне поєднання теоретичної бази з великою кількістю практичних курсів, навчання під керівництвом та менторством провідних експертів у сфері медіааналітики, цифрових комунікацій та піару, та безпосередню залученість студентів у реалізацію комунікаційних проєктів.
Основні компоненти програми
-1-
Світоглядне ядро
Емоційний інтелект
Суспільні трансформації
Історія ідей
Соціологічні дослідження
Критичне мислення
Церква і соц. комунікації
Медіаетика у добу цифрових технологій
-2-
Комунікації
Основи роботи прес-служби
Політичні комунікації
Брендинг
Рекламні та маркетингові комунікації
Кризові комунікації
Комунікації задля поведінкових змін
Сторітелінг та публічний виступ
-3-
Digital & Visual
Візуальні комунікації
SEO просування
Інструменти Інтернет-бізнесу
Цифрові канали комунікації
Креативні формати в медіа (відео та радіо-формати)
Копірайтинг та креативне письмо
-4-
Аналітика
та управління
Теорія масових комунікацій
Медіааналітика
Проектний менеджмент
Мультимедійні технології
Управління репутацією
Соціологічні дослідження
Медіаменеджмент
Викладачі та експерти навчальної програми
о. Андрій Шестак
Директор Школи журналістики та комунікацій УКУ
Олена Кулигіна
Керівниця програми "Медіакомунікації"
Марія Титаренко
Доцент школи журналістики та комунікацій УКУ, кандидат наук із соціальних комунікацій
Надія Баловсяк
Доцентр Школи журналістики та комунікацій УКУ, експертка з онлайн-комунікацій, ІТ-аналітик, журналістка, блогерка.
Борис Потятиник
Професор Школи журналістики та комунікації УКУ, доктор філологічних наук
Соломія Кривенко
Доцентр Школи журналістики та комунікацій УКУ, кандидат політичних наук
Євген Глібовицький
Засновник експертної компанії pro.mova, член наглядової ради Суспільного мовлення
Зоя Красовська
Журналістка, медіаекспертка, авторка моніторингів щоденних теленовин для «Детектор медіа»
Ярослав Грицак
Доктор історичних наук, професор Українського католицького університету
Світлана Кісільова
Експертка із стратегічних комунікацій із 10-тирічним досвідом
Роман Заяць
Засновник і керівник MJoy Multimedia. Медіаменеджер, журналіст, медіатренер
Марта Госовська
Колумністка BBC News Україна, Opinion Україна, Elle Україна
Ірина Тітаренко
Співзасновниця та директорка Practicum, спеціалістка з комунікацій у некомерційному секторі
Даниїл Ваховський
Експерт зі зв'язків з громадськістю та маркетингових комунікацій, управляючий партнер агенції Havas PR Kyiv

Наталія Улинець
Засновниця та директорка агенції комунікацій Perfect PR, співвласниця інформаційно-аналітичного видання Дивись.info.
Тарас Василишин
Співзасновник Digital-агенції Panem
Олена Дуб
Журналістка, редакторка, керівниця відділу соцмереж "Крим.Реалії"
Ірина Когут
Бізнес-тренер та засновник консалтингової компанії PM Business Solution
Алла Коваленко
Доктореса із соціальних інституційних комунікацій
Олександра Корчевська-Цехош
Графічна та діджитал дизайнерка, арт-директорка
Ольга Лех
Заступниця директора агенції Perfect PR
Павло Лисий
Co-founder&CEO Digital-агенції Panem
Ніна Міщенко
Керівник департаменту корпоративних комунікацій Fozzy Group
Сергій Трухімович
Консультант із реклами, медіатренер. Креативний самурай у CRESPO та письменник у ЛА «Піраміда».
Ірина Процик
Журналістка, редакторка, авторка та ведуча програм у ТРК Перший Західний
Володимир Поліщук
CEO у Студія маркетингу та дизайну MUST, marketing director у Національній мережі магазинів гаджетів "ЖЖУК"
Оксана Міхеєва
Соціолог, доктор історичних наук, професор Українського католицького університету
13-16 ЛИПНЯ 2020
SJC UCU Demo Week:
Нові викладачі для нових студентів

Наші партнери
Профіль програми "медіакомунікації"
Профіль освітньої програми для вступників 2020р.
Будемо раді отримати відгуки та пропозиції щодо профілю на електронну скриньку mediacom@ucu.edu.ua до 25 серпня 2020р.
Close
Задати питання
Telegram
Messenger
Mail
Phone