Створення і дистрибуція – це як король і королева контенту. Журналісти вкладають багато зусиль, створюючи важливі і цікаві матеріали, однак, щоб достукатись до читача, про цю роботу треба розповісти світу (а можливо лише маленькій його частині, все залежить від ЦА). Саме для цього існує SMM (social media marketing) – як один з ключових напрямків для просування журналістських матеріалів. Водночас, в рамках цього курсу ми поглянемо на SMM ширше – як на частину комунікаційної і бренд-стратегії, які потрібні кожній медіа-організації для успішного розвитку, великої кількості переглядів і збільшення впливу журналістських матеріалів.
Засновниця проєкту «Медіаплатформа», SMM-менеджерка порталу Happy Monday
4 роки досвіду у SMM та комунікаціях. Співпрацювала з фактчекерським проєктом «По той бік новин», сервісом психотерапевтичної допомоги «Хаб стійкості», Survival Kit for media від MDF під час пандемії.