Корпоративні комунікації під час війни

|
|
Корпоративні комунікації під час війни
Школа журналістики та комунікацій УКУ запрошує на лекцію керівниці департаменту корпоративних комунікацій компанії «ОККО» Ярослави Полякової. На лекції "Що змінив цей рік у внутрішніх комунікаціях КСВ-напрямку" розкажуть про внутрішні комунікації та їхню трансформацію під час війни на прикладі компанії «ОККО». Лекторка пояснить, якою має бути модель комунікацій з командою під час війни, і що важливо для колег тут і зараз. А ще розкаже, як закривати ці «потреби» з чітким планом дій та інструментів реалізації, і поділиться новими методами мотивації команди.

Чому не можна розпилятися і як сфокусуватися на важливих проєктах.

Болісний шлях навчитися казати «ні», щоб бути максимально корисним там, де має бути бізнес, і там, де корисна його експертиза

Проєкти компанії: як зароджувались, трансформувались за час війни та які їхні результати.

Як розподілити ресурс, якщо запитів і роботи дуже багато, а людей не вистачає.

Про зростання цінності універсалів у важкі часи.

Як компанії розповідати про допомогу, яку вона здійснює?

Коли: 22 грудня 15:00

Де: Центр Шептицького (302 аудиторія)

Вхід вільний