Півторарічна освітня програма в Українському католицькому університеті

Школа журналістики та комунікацій УКУ запрошує на інноваційну магістерську програму із медіакомунікацій, із унікальною навчальною програмою, професійною командою викладачів і тренерів та cучасним технічним оснащенням. Ми готуємо фахівців з комунікацій та піарників, які створюватимуть якісний контент і успішно ним управлятимуть у креативних та цифрових індустріях.

Ключові особливості програми

Ми готуємо фахівців, які володіють засобами медіааналітики, розуміють стратегії цифрових та візуальних комунікацій, а також створюють якісний контент для сильних та впізнаваних брендів

Студенти вчаться сегментувати та досліджувати цільові аудиторії, а також застосовувати знання для побудови ефективних комунікацій для соціальних та поведінкових змін

Програма пропонує поглиблене вивчення одної із трьох спеціалізацій – візуальні та цифрові медії, PR та стратегічні комунікації, медіавідносини. Кожен студент має змогу з меню предметів навчальної програми обрати відповідні дисципліни і сформувати такий курикулум, що максимально відповідатиме його запитам і талантам

У навчальний план включені предмети із світоглядною складовою, які дають можливість сформувати власний ціннісний та аналітичний фундамент, зокрема критичне мислення, суспільні трансформації, історія ідей, управління репутацією, емоційний інтелект тощо

Програма з медіакомунікацій передбачає гармонійне поєднання теоретичної бази з великою кількістю практичних курсів, навчання під керівництвом та менторством провідних експертів у сфері медіааналітики, цифрових комунікацій та піару, та безпосередню залученість студентів у реалізацію комунікаційних проєктів.

Основні компоненти програми

  • Емоційний інтелект
  • Суспільні трансформації
  • Історія ідей
  • Соціологічні дослідження
  • Критичне мислення
  • Християнська духовність
  • Кіно та наративи
  • Аудіоформати
  • Креативне письмо
  • Мультимедійні формати
  • Вебаналітика та CEO
  • Церква і соціальні комунікації
  • Бренд-менеджмент
  • Зв’язки із громадськістю
  • Комунікація задля поведінкових змін
  • Маркетингові комунікації
  • Політичні комунікації
  • Рекламні комунікації
  • Стратегічні комунікації
  • Теорія масових комунікацій
  • Управління медіапроєктами
  • Управління репутацією
  • Гібридні загрози
  • Дизайн академічних досліджень
  • SMM та медіа
  • Графічний дизайн
  • Медіааналітика
  • Сторітелінг та публічний виступ
Програма оновлена за рекомендаціями проєкту ERASMUS+ «Академічна протидія гібридним загрозам– WARN»