
Півторарічна освітня програма в Українському католицькому університеті
Школа журналістики та комунікацій УКУ запрошує на інноваційну магістерську програму із медіакомунікацій, із унікальною навчальною програмою, професійною командою викладачів і тренерів та cучасним технічним оснащенням. Ми готуємо фахівців з комунікацій та піарників, які створюватимуть якісний контент і успішно ним управлятимуть у креативних та цифрових індустріях.
Ключові особливості програми
Ми готуємо фахівців, які володіють засобами медіааналітики, розуміють стратегії цифрових та візуальних комунікацій, а також створюють якісний контент для сильних та впізнаваних брендів
Студенти вчаться сегментувати та досліджувати цільові аудиторії, а також застосовувати знання для побудови ефективних комунікацій для соціальних та поведінкових змін
Програма пропонує поглиблене вивчення одної із трьох спеціалізацій – візуальні та цифрові медії, PR та стратегічні комунікації, медіавідносини. Кожен студент має змогу з меню предметів навчальної програми обрати відповідні дисципліни і сформувати такий курикулум, що максимально відповідатиме його запитам і талантам
У навчальний план включені предмети із світоглядною складовою, які дають можливість сформувати власний ціннісний та аналітичний фундамент, зокрема критичне мислення, суспільні трансформації, історія ідей, управління репутацією, емоційний інтелект тощо
Програма з медіакомунікацій передбачає гармонійне поєднання теоретичної бази з великою кількістю практичних курсів, навчання під керівництвом та менторством провідних експертів у сфері медіааналітики, цифрових комунікацій та піару, та безпосередню залученість студентів у реалізацію комунікаційних проєктів.
Основні компоненти програми
- Емоційний інтелект
- Суспільні трансформації
- Історія ідей
- Соціологічні дослідження
- Критичне мислення
- Церква і соц. комунікації
- Медіаетика у добу цифрових технологій
- Основи роботи прес-служби
- Політичні комунікації
- Брендинг
- Рекламні та маркетингові комунікації
- Кризові комунікації
- Комунікації задля поведінкових змін
- Сторітелінг та публічний виступ
- Візуальні комунікації
- SEO просування
- Інструменти Інтернет-бізнесу
- Цифрові канали комунікації
- Креативні формати в медіа (відео та радіо-формати)
- Копірайтинг та креативне письмо
- Теорія масових комунікацій
- Медіааналітика
- Проектний менеджмент
- Мультимедійні технології
- Управління репутацією
- Соціологічні дослідження
- Медіаменеджмент