
Півторарічна освітня програма в Українському католицькому університеті
Школа журналістики та комунікацій УКУ запрошує на інноваційну магістерську програму із медіакомунікацій, із унікальною навчальною програмою, професійною командою викладачів і тренерів та cучасним технічним оснащенням. Ми готуємо фахівців з комунікацій та піарників, які створюватимуть якісний контент і успішно ним управлятимуть у креативних та цифрових індустріях.
Ключові особливості програми
Ми готуємо фахівців, які володіють засобами медіааналітики, розуміють стратегії цифрових та візуальних комунікацій, а також створюють якісний контент для сильних та впізнаваних брендів
Студенти вчаться сегментувати та досліджувати цільові аудиторії, а також застосовувати знання для побудови ефективних комунікацій для соціальних та поведінкових змін
Програма пропонує поглиблене вивчення одної із трьох спеціалізацій – візуальні та цифрові медії, PR та стратегічні комунікації, медіавідносини. Кожен студент має змогу з меню предметів навчальної програми обрати відповідні дисципліни і сформувати такий курикулум, що максимально відповідатиме його запитам і талантам
У навчальний план включені предмети із світоглядною складовою, які дають можливість сформувати власний ціннісний та аналітичний фундамент, зокрема критичне мислення, суспільні трансформації, історія ідей, управління репутацією, емоційний інтелект тощо
Програма з медіакомунікацій передбачає гармонійне поєднання теоретичної бази з великою кількістю практичних курсів, навчання під керівництвом та менторством провідних експертів у сфері медіааналітики, цифрових комунікацій та піару, та безпосередню залученість студентів у реалізацію комунікаційних проєктів.
Основні компоненти програми
- Емоційний інтелект
- Суспільні трансформації
- Історія ідей
- Соціологічні дослідження
- Критичне мислення
- Християнська духовність
- Кіно та наративи
- Аудіоформати
- Креативне письмо
- Мультимедійні формати
- Вебаналітика та CEO
- Церква і соціальні комунікації
- Бренд-менеджмент
- Зв’язки із громадськістю
- Комунікація задля поведінкових змін
- Маркетингові комунікації
- Політичні комунікації
- Рекламні комунікації
- Стратегічні комунікації
- Теорія масових комунікацій
- Управління медіапроєктами
- Управління репутацією
- Гібридні загрози
- Дизайн академічних досліджень
- SMM та медіа
- Графічний дизайн
- Медіааналітика
- Сторітелінг та публічний виступ