«Аналітична журналістика» присвячений жанру аналітичної статті для друкованих або онлайн-видань. В ньому розглядаються відмінності та характерні ознаки аналітичного жанру, структура статті, особливості її планування, написання, структура та стиль, а також всі допоміжні елементи.

Оглядач ділового тижневика “Контракти” (1999-2007). Головний редактор журналу “Український Тиждень” (2007-2009). Головний редактор сайту Texty.org.ua (Київ)
Аудіоформати

Co-Founder/Producer у Радіо Ми з України

Co-Founder/Producer у Радіо Ми з України
Безпечне використання інтернету, онлайн-сервісів та комунікаційних технологій є обов’язковою передумовою успішної діяльності сучасного фахівця. Водночас в наш час ростуть загрози, пов’язані з використанням інтернету та телекомунікацій. Відповідно курс онлайн-безпеки дозволить навчитись визначати такі загрози та уникати їх. Організація анонімної захищеної комунікації, визначення та уникнення загроз особистій приватності, налаштування безпеки онлайн-сервісів, вміння використовувати технічні пристрої для аналізу та зняття інформації, соціальна інженерія – ці та інші питання, які розглядаються в рамках курсу, дозволять студентам організувати безпечне робоче онлайн-середовище та уникнути загроз власній інформаційній безпеці.

Доцентр Школи журналістики та комунікацій УКУ, експертка з онлайн-комунікацій, ІТ-аналітик, журналістка, блогерка.
ВИРОБНИЧЕ МИСЛЕННЯ – Я це зробив, у мене найкращі технології, якісний продукт, його обов’язково куплять МАРКЕТИНГОВЕ МИСЛЕННЯ – Поліпшення продукту, Функціональні, раціональні переваги, ідентичність КОМУНІКАЦІЙНЕ МИСЛЕННЯ (БРЕНДИНГОВЕ) – Цінність для людей. Продукт закриває потреба на емоційному рівні. цілісний образ

Керівник департаменту корпоративних комунікацій Fozzy Group
Праця у навчальній редакції ставить перед студентами часто не навчальні проблеми, а дискусії про існування друкованих видань у ХХІ столітті відкриває цікаві перспективи для професії, яка постає перед щоденними викликами. Одна з головних перспектив – перехід від масового до
елітарного читача. І це те головне запитання для майбутнього журналіста: наскільки ми готові запропонувати елітарній авдиторії відповідний контент? Створення журналу дає студентам першу пробну відповідь на це запитання, для деяких – не дуже приємну.

Український Тиждень

Шефредакторо програми «Зворотний відлік» на Суспільному

Доцент школи журналістики та комунікацій УКУ, кандидат наук із соціальних комунікацій