Категорія диспицпліни
Вид навчальної програми

«Аналітична журналістика» присвячений жанру аналітичної статті для друкованих або онлайн-видань. В ньому розглядаються відмінності та характерні ознаки аналітичного жанру, структура статті, особливості її планування, написання, структура та стиль, а також всі допоміжні елементи.

kulchinskiy_645_body_7948
Вид навчальної програми:
Журналістика
Роман Кульчинський

Оглядач ділового тижневика “Контракти” (1999-2007). Головний редактор журналу “Український Тиждень” (2007-2009). Головний редактор сайту Texty.org.ua (Київ)

Аудіоформати

124824749_3758811407462522_7479494533799611488_n
Вид навчальної програми:
Медіакомунікації / Журналістика
Ольга Боровець

Co-Founder/Producer у Радіо Ми з України

284176218_4911879228933852_1156189013911755090_n
Вид навчальної програми:
Журналістика / Медіакомунікації
Михайло Безпалько

Co-Founder/Producer у Радіо Ми з України

Безпечне використання інтернету, онлайн-сервісів та комунікаційних технологій є обов’язковою передумовою успішної діяльності сучасного фахівця. Водночас в наш час ростуть загрози, пов’язані з використанням інтернету та телекомунікацій. Відповідно курс онлайн-безпеки дозволить навчитись визначати такі загрози та уникати їх. Організація анонімної захищеної комунікації, визначення та уникнення загроз особистій приватності, налаштування безпеки онлайн-сервісів, вміння використовувати технічні пристрої для аналізу та зняття інформації, соціальна інженерія – ці та інші питання, які розглядаються в рамках курсу, дозволять студентам організувати безпечне робоче онлайн-середовище та уникнути загроз власній інформаційній безпеці.

image41
Вид навчальної програми:
Медіакомунікації / Журналістика
Надія Баловсяк

Доцентр Школи журналістики та комунікацій УКУ, експертка з онлайн-комунікацій, ІТ-аналітик, журналістка, блогерка.

 

ВИРОБНИЧЕ МИСЛЕННЯ – Я це зробив, у мене найкращі технології, якісний продукт, його обов’язково куплять МАРКЕТИНГОВЕ МИСЛЕННЯ – Поліпшення продукту, Функціональні, раціональні переваги, ідентичність КОМУНІКАЦІЙНЕ МИСЛЕННЯ (БРЕНДИНГОВЕ) – Цінність для людей. Продукт закриває потреба на емоційному рівні. цілісний образ

image38
Вид навчальної програми:
Медіакомунікації
Ніна Міщенко

Керівник департаменту корпоративних комунікацій Fozzy Group

У рамках цього курсу студенти та студентки не тільки ознайомляться з теорією і філософією функціонування друкованого видання, а й  застосують здобуті знання на практиці – виготовляючи «з нуля» власний журнал. У «вік електронних ЗМІ» робота над журналом стає чималим  викликом для багатьох молодих журналістів, навіть якщо вони мають попередній професійний досвід роботи в онлайн-виданні, на радіо чи  телебаченні. Паперове видання стає тим лакмусовим папірцем, який на практиці засвідчує: чи вміємо ми конструктивно мислити? Чи розуміємо  ми свою аудиторію? Чи вміємо працювати в команді? Чи вміємо грамотно і цікаво писати? Чи вміємо обирати головне, відсікаючи зайве?

Праця у навчальній редакції ставить перед студентами часто не навчальні проблеми, а дискусії про існування друкованих видань у ХХІ столітті  відкриває цікаві перспективи для професії, яка постає перед щоденними викликами. Одна з головних перспектив – перехід від масового до

елітарного читача. І це те головне запитання для майбутнього журналіста: наскільки ми готові запропонувати елітарній авдиторії відповідний  контент? Створення журналу дає студентам першу пробну відповідь на це запитання, для деяких – не дуже приємну.

17157725_1520260654652914_4334623629578598446_o
Вид навчальної програми:
Журналістика
Оля Ворожбит

Український Тиждень

image31
Вид навчальної програми:
Журналістика
Дмитро Крапивенко

Шефредакторо програми «Зворотний відлік» на Суспільному

267728750_10226690694684341_3807918197861149706_n
Вид навчальної програми:
Медіакомунікації / Журналістика
Марія Титаренко

Доцент школи журналістики та комунікацій УКУ, кандидат наук із соціальних комунікацій