14-16 листопада 2018 року експерти і журналісти з усієї України в рамках Школи стратегічного менеджменту для громадянських журналістів «Стратегічні рішення та ефективний медіаменеджмент» міркували як взаємодіяти з аудиторією через перевірені і нові канали і як керувати медіаорганізацією так, щоби вона працювала ефективно і якісно.
Школу організувала і провела Магістерська програма з медіакомунікацій Українського Католицького Університету спільно з Deutsche Welle Akademie.
Мета проекту – підвищити якість діяльності громадянських журналістів та їхніх організацій.
Програма Школи:
З учасниками Школи взаємодіяли наші тренери:
Галина Янишівська – журналістка, бізнес-тренер, експерт – практик в області маркетингу та PR
Як сучасним медіа позиціонуватися та будувати комунікацію зі своєю аудиторією? Читайте в матеріалі Наталії Кузнецової.
“Чітке розуміння того, хто є цільовою аудиторією і того, ким ви хочете бути для цієї аудиторії, спрощує створення унікальною торговельної пропозиції. Вона має базуватися на відповіді на просте запитання “Яку проблему ви вирішуєте для своєї аудиторії?”. Чітке позиціонування та зрозуміла унікальна торговельна пропозиція є фундаментом успіху медіа, як і будь-якого бізнесу.” \\ Галина Янишівська. Медіа – це бізнес, що має заробляти гроші
Ярослав Ведмідь – співзасновник digital-агенції Postmen, експерт із комунікацій.
Про digital стратегії в нових медіа та переваги онлайн середовища читайте в матеріалі Софії Федорак.
“Смартфони завойовують все більшу аудиторію. Ресурси, що прагнуть утримати аудиторію, будуть адаптувати свій контент під різні платформи задля зручності користувача. Втім, розрізняти людину і девайс стає все важче – чи не кожен має по два-чотири браузери на своєму пристрої. “За статистикою Buzzsumo, людей цікавлять побутові теми: найвищі позиції у списку посідає контент про їжу, б’юті-індустрію, тваринок та DIY-відео”, – розповідає експерт” \\ Ярослав Ведмідь: “Не варто прирівнювати стратегії до ідей”
Ірина Когут – директор із розвитку PM Business Solution, бізнес-тренер, член Української асоціації управління проектами «Укрнет».
Тетяна Лебідь – директор PM Business Solution, бізнес-тренер, член Української асоціації управління проектами «Укрнет», член Української асоціації маркетингу.
Тема «Менеджмент ефективного керівника».
Відгук учасника Школи Романа Повзика (Полтава): “Читачі, Facebook та ефективне керівництво: коротко про школу стратегічного медіаменеджменту у Львові“
Більше фото з події можна подивитися на сторінці Магістерської програми у Facebook.
Дякуємо за фото Андрію Шестаку, Олександрі Багмет, Аліні Дзюбко