#SJCteacherSeries2022

Серія онлайн-лекцій від викладачів Школи журналістики та комунікацій Українського Католицького Університету, які відбуваються для ознайомлення майбутніх студентів із програмами журналістики та медіакомунікацій

Наші лектори

Доцентка Школи журналістики та комунікацій УКУ, експертка з онлайн-комунікацій, ІТ-аналітик, журналістка, блогерка.
Доцентка Школи журналістики та комунікацій УКУ, кандидатка наук із соціальних комунікацій
Керівниця програми “Медіакомунікації”, Школи журналістики та комунікацій УКУ
Доцентка Школи журналістики та комунікацій УКУ, кандидатка наук із соціальних комунікацій
Директор Школи журналістики та комунікацій УКУ
Професор Школи журналістики та комунікації УКУ, доктор філологічних наук

ТЕМИ ЛЕКЦІЙ

Війна стала для соціальних платформ не лише викликом, але й можливістю. Так онлайн-сервіси змогли не лише позбавитися нейтральності, а й змінити свої алгоритми та принципи роботи із вмістом користувачів, враховуючи воєнний контекст. Натомість інші сервіси вирішили нічого не змінювати. Наскільки таке рішення є оптимальним для них самих і суспільства загалом – поговоримо з Надією Баловсяк.

 Переглянути лекцію можна тут.

Чому есей – найкращий жанр для розкриття авторського “я”? Чому есеїст – інтелектуальний провокатор (за О. Гнатюк), а есей – це пригода думки (за Т. Прохаськом)? Навіщо в есеях есема (за М. Епштейном) і чому М. Монтень вирішив писати саме в цьому жанрі? Чим відрізняється есей від дзуйхіцу і чи можна в есеї сховатись за ліричного героя? Як працюють метафора “авта і автора” та правило циркуля? Нарешті, чому без сторителінгу есеїстики не буває і як вибудувати сюжет незабутньої думки? Про це, а також про багато іншого, розповість на зустрічі Марія Титаренко.

 Переглянути лекцію можна тут.

Як ефективно комунікувати через особистий бренд?

На лекції Олени Кулигіної поговоримо про особистий бренд і кому він потрібен. Чи справді бренд лідера допомагає у професійному і громадському житті. Розглянемо, як будувати і розвивати персональний бренд через якісну і послідовну комунікацію.

Переглянути лекцію можна тут.

Візуальна комунікація – це завжди співпраця між автором і глядачем, синхронізація спільних емоцій та практика взаємодії, під час якої народжуються спільне розуміння і спільна реальність. Активний розвиток цифрових носіїв наблизив зорові образи до аудиторії, роблячи візуальний світ ще ближчим до користувачів, які все активніше розглядають і реагують на зображення. Дизайн-продукти стали дієвим засобом передання ідей, інформації, сенсів, досвіду, цінностей ще під час пандемії коронавірусу. 

З початку війни візуальні повідомлення інформують, підтримують, мобілізують різні цільові аудиторії. Сила дизайну здатна змінювати світ довкола за допомогою візуального образу – метафор, кодів, патернів, кольорів, фактури. Разом з Вікторією Бабенко ми станемо «читачами» візуальних звернень сьогодення.  

 Переглянути лекцію можна тут.

Війна – один із найпотужніших стимулів технічного та технологічного розвитку людства, а її завершення провокує переосмислення ідейних принципів самого буття. Фотографія як креативний інструмент комунікацій й мистецтва стала такою завдяки масовому використанню в часі Першої світової війни. Про історію фото, найвідоміших воєнних фотографів ХХ століття та сучасні підходи до фіксування унікальних моментів на війні поговоримо на лекції о. Андрія Шестака.
 
Переглянути лекцію можна тут.

Упродовж останніх трьох місяців радикально змінилося ставлення до України й українців, ставлення до РФ, змінилася геополітика і геоекономіка. Виникає логічне питання: яку роль в усьому цьому відіграє журналістика і чи власне сама вона зазнала якихось змін? Чи мають під собою підстави такі означення як “перша війна онлайн” і “перша TikTok війна”? Які медіастартапи народилися й успішно функціонують у ході цієї війни? Чому ми більше не говоримо про “кінець журналістики” і чи почалося нове піднесення цієї професії? Спробуємо знайти відповіді на такі міркування і відповіді на ці та подібні питання – в онлайн-лекції Бориса Потятиника “Як змінюється журналістика у час війни?”

Переглянути лекцію можна тут.