17-19 жовтня 2017 року Магістерська програма з медіакомунікацій Українського католицького університету разом із DW Akademie провели тренінговий інтенсив для громадянських журналістів “Як монетизувати незалежний онлайн-медіапроект”.
У проекті взяли участь 20 молодих медіаактивістів з різних областей України, які використовують медійні засоби, щоб втілити власні ідеї. Метою заходу стало об’єднання українських активістів, студентів, блогерів, стримерів, медійних діячів та тих, для кого журналістика – неосновна професія.
Упродовж трьох днів учасники тренінгового інтенсиву вивчали стратегії створення, просування та монетизації онлайн-медіастартапу з допомогою фахівців та тренерів-практиків:
Андрій Александров – заступник директора інформаційної компанії БелаПАН, головний редактор «Білоруського журналу», фахівець з медіаменеджменту, медіатренер. Тема: “Як будувати стратегію для розвитку медіастартапу” . Частина 1:
Частина 2:
Продовження тренінгу Андрія Александрова: частина третя, четверта.
Олександр Саліженко – Digital-директор проекту Центр UA. Тема: “Технології просування онлайн-контенту”. Частина 1:
Частина 2:
Андрій Пушкарьов – директор із нативной реклами РБК-Україна. Тема: “Стратегії ефективної інтернет-реклами”.
Тези із виступу (законспектувала студентка другого курсу Магістерської програми з медіакомунікацій УКУ Катерина Маруняк)
Юлія Макгаффі – шеф-редакторка інтернет-журналу платформи благодійності Charitum. Тема: “Як створювати та просувати нові онлайн-формати”.
Smalltalk з Меланією Подоляк: інтерв’ю з Юлією Макгаффі для студентського радіо Магістерської програми з медіакомунікацій УКУ Radio 412
Світлана Колодій – організаторка «Спільнокошту». Тема: “Краудфандинг як форма комунікації з аудиторією”. Частина 1:
Частина 2:
Smalltalk з Меланією Подоляк: інтерв’ю зі Світланою Колодій для студентського радіо Магістерської програми з медіакомунікацій УКУ Radio 412
Більше фото – на сторінці Програми у Facebook.