Про те, що успіх без стратегії – не прийде вам розтлумачить Максим.
З цією темою хлопець обізнаний, адже працював над магістерською роботою: «Комунікаційна стратегія онлайн-радіо на прикладі «Radio 412» (творчий проєкт)» На основі дослідження щодо якості комунікацій інтернет-радіо він розробив відповідну стратегію. Складність роботи полягала ще й в тому, що в публічному просторі не вистачає кейсів для кращого вивчення цієї проблеми. Тому Максим озброївся цілим арсеналом методів наукових досліджень: описовим, контент-аналізом, порівняльним аналізом, аналізом статистики в соціальних мережах, SWOT-аналізом, дедукцією, індукцією, опитуванням, спостереженням та експериментом. Перемогою після скількох етапів стала не лише розроблена стратегія, але й її вдале застосування під час нового сезону (листопад-грудень 2020) на Radio 412.