Студенти Школи журналістики та комунікацій презентували новий спецвипуск журналу «Український тиждень»

|
|
Студенти Школи журналістики та комунікацій презентували новий спецвипуск журналу «Український тиждень»

Спецвипуск «Чому Україна переможе» у співпраці з журналом «Український тиждень» є результатом праці 16-ти студентів першого курсу магістерської програми з журналістики та координатора спецпроєкту Дмитра Крапивенка. У виданні студенти розмірковують над тим, куди рухатись Україні і що робити, аби якомога швидше дійти до перемоги не лише у війні, а й у різних суспільних сферах.

Безкоштовні примірники журналу можна знайти на полицях книгарень «Є» та у внутрішній мережі УКУ. Нагадаємо, що це вже другий номер спецвипуску, який студенти видають у співпраці з «Українським тижнем».

Цьогорічний спецвипуск складається з трьох головних рубрик: «Пріоритети», «Перспективи» та «Цінності». Такий розподіл, за словами Дмитра Крапивенка, виник із  розмови зі студентами про те, до чого вони готові і яку роботу можуть на себе взяти. «Потім ми ускладнили нашу розмову, бо я поставив запитання: чи є у нас спільне бачення майбутнього України? В цьому номері, мені здається, нам вдалося знайти відповіді на це запитання», – каже Дмитро Крапивенко.

Зліва на право: студентка 1 курсу магістерської програми з журналістики Анна Колісник, координатор спецпроєкту Дмитро Крапивенко та директор Школи журналістики та комунікацій УКУ о. Андрій Шестак

Під час презентації проректор з питань призначення та місії Українського католицького університету Мирослав Маринович зазначив, що приємно вражений результатом співпраці студентів Школи журналістики та комунікацій УКУ з «Українським тижнем»: «Роботи в другому номері журналу, який видають наші студенти, зовсім не студентські, а цілковито професійні. Автори розглядають обрані теми всебічно. Хочу також звернути увагу на заголовок всього номера, де немає знаку запитання, а лише ствердження. І це ствердження “Чому Україна переможе” прочитується у кожній статті, де є тверезі оцінки авторів на ситуацію в нашій країні. Я вітаю всю команду, яка працювала над цим номером. Мені, як читачеві, публіцистові було дуже цікаво».

Мирослав Маринович, проректор з питань призначення та місії УКУ

Мирослав Маринович також став одним із авторів спецвипуску та написав  підсумкову статтю під назвою «Нас врятують цінності».

«Однією з центральних думок, яку я хотів донести через свою статтю є те, що ми не маємо часу, на заспокоєння, бо геополітична ситуація змушує нас пришвидшуватися. Ми повинні змінювати наше суспільство якнайшвидше. І тому такими важливими є нові осередки, які з’являються в Україні. Одним з таких осередків передовсім є Український католицький університет, який змінює обличчя країни. Висновки студентів-журналістів цього номера засвідчують об’єктивний аналіз ситуації і звертають увагу на цінності. Адже саме цінності можуть вивести нас на нову орбіту. Ракета носій мусить бути, бо без неї людина на орбіту не вискочить. І такою ракетою для нас є цінності», – підсумовує Мирослав Маринович.

Отець Андрій Шестак, директор Школи журналістики та комунікацій УКУ подякував координаторові спецпроєкту Дмитрові Крапивенкові за те, що він допоміг студентам «стрибнути» вище своїх можливостей і видати журнал для широкого загалу.

«Я пишаюся нашими студентами і вдячний Дмитрові за те, що він взяв на себе основний удар у співпраці з ними. В цьому спецвипуску автори матеріалів представили думки та погляди молодого покоління українців. І я вважаю, що їм вдалося створити справді якісний продукт, який сміливо можна рекомендувати до читання. Ми й надалі продовжуємо співпрацювати з “Українським тижнем”», – поділився планами о. Андрій Шестак.

Дмитро Крапивенко, координатор спецпроєкту, колишній головний редактор «Українського тижня», а тепер шеф-редактор програми «Зворотний відлік» на «Суспільному мовленні» вважає, що  журнал є спільним досягненням УКУ і «Тижня», саме  завдяки злагодженій роботі студентів.

Дмитро Крапивенко, координатор спецпроєкту, шеф-редактор програми «Зворотний відлік» на «Суспільному мовленні»

«Уже через місяць співпраці з редакційною командою я зрозумів, що матеріали напишуть всі, і ми презентуємо добрий продукт. Я вдячний керівництву Школи журналістики та комунікацій, адже від того, кого вони беруть вчитися на програму залежить кінцевий результат. Думаю, що своїми випускниками, які виходитимуть з цих стін працювати у медіасферу, ви будете пишатися», – сказав Дмитро Крапивенко.

У спецвипуску студенти Школи журналістики та комунікацій УКУ зокрема поділилися своїм баченням перемоги України. Від моменту вибору тем робота над написанням матеріалів тривала три місяці, а це коментарі, безліч дзвінків, розмови з експертами. Деякі матеріали студентів вже доступні на сайті «Українського тижня», зокрема: «Горщику, не вари»«Формула повернення», «Мова замість язика»Іван Марчук: «Я бунтар від народження, ще з утроби матері».

Марія Оринчак, студентка Школи журналістики та комунікацій зазначила, що найважче у роботі над журналом їй було обрати собі тему, адже добре розуміла, що це буде візитівка двох потужних брендів УКУ та «Українського тижня».

«Коли я почала думати над тим, про що хочу написати, то згадувала центральну тему: “Чому Україна переможе”. Так у своєму матеріалі я спробувала знайти відповідь на питання: “Як цю перемогу наблизити?”. І вона, на мою думку, є такою  доля України стосується кожного з нас: маленької громади, області чи регіону. Так, кожен на своєму місці може впливати на долю країни, адже інструментів для цього є багато. Після Революції Гідності українці включилися у ці процеси активно. Люди зрозуміли, що можуть впливати на рішення, які приймають не лише “на верхах”. У своєму матеріалі я ділюся з читачами тим, як кожен може взяти участь у житті своєї країни і зробити так, щоб ця участь принесла позитивні результати», – розповідає Марія Оринчак.

Студентки Школи журналістики та комунікацій, співавторки спецвипуску Марія Оринчак та Наталя Стареправо

Інша авторка одного з матеріалів спецвипуску Наталя Стареправо пройнялася темою ворожнечі: «Українці роблять великий акцент на Путіну, він безперечно є ворогом України, але зміна його постаті, як багато хто вважає, не може стати шляхом до перемоги. Все залежить від стійкості самих українців. Будьмо відвертими, в Україні  досі панує українофобія. Досі можновладці та чиновники, які відповідальні за долю країни, товаришують з російськими окупантами. Люди, які працюють в державних установах, називають Україну онкохворою колонією США. Тому не зміна Путіна може повпливати на нашу перемогу, а об’єднання українців і їхня стійкість у цій війні».

Трансляцію з презентації можна переглянути тут.

 

Читайте також: «За що відповідальна молодь?» – шукайте спецвипуск від «Тижня» та Школи журналістики і комунікацій

Фото: Микола Мотрук