З такими студентами і туризм розвивати можна! Ілона темою своєї дипломної роботи обрала: «Іміджевий відеоролик населеного пункту (творчий проєкт)». Створивши готовий продукт для міста Східниця, під назвою «Досліджуй Україну: Мелодія води», вона довела, що імідж стосується не лише публічних осіб і компаній. Це твердження Ілона закріпила в теоретичній частині, пояснивши, що ринок туристичних послуг є одним із найпопулярніших і конкурентоспроможних. Крім того, за дослідженнями студентки, в Україні, на противагу іншим країнам, попит на туризм щоразу збільшується завдяки унікальному контенту. Саме цей інструмент зацікавлює потенційну аудиторію та створює позитивний імідж. Якщо відеоролик створений правильно, починаючи від аналізу іміджу, написання оригінальної концепції та закінчуючи якісним монтажем, то є велика ймовірність того, що він залучить нових туристів та збільшить впізнаваність населеного пункту.